In order to use the site you should be permit to use cookies by Sanoma and its partners. By continuing you agree to use cookies. More
Tillbaka till sökresultaten

MEDARBETARE TILL VÅRT CUSTOMER SUCCESS TEAM

Grade Ab Skåne

Vi på Grade tror på att skapa positiva resultat genom att höja kompetensen och engagemanget i kundernas organisationer! I ca 25 år har vi jobbat stenhårt för att ständigt utveckla och förnya vår lösning - det kommer vi aldrig att sluta med. Vi är ett gott gäng som är både engagerade, nytänkande och ihärdiga. Tack vare våra framåtsträvande kunder och våra hängivna medarbetare är vi idag ett tryggt och självklart val när det gäller användarvänliga lösningar för Learning och Talent Management. Till vårt team inom Customer Success söker vi nu en medarbetare som vill vara med och utveckla våra kunder genom utbildning, support och kunddialog i toppklass.

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Som Customer Success Manager arbetar du i gränslandet mellan verksamhet och IT. Du har mycket kundkontakt och kommer att driva egna mindre projekt från ax till limpa. Bland dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden ingår att:
  • Fungera som kontaktperson/bollplank till våra kunder (ofta HR- och utbildningsavdelningar) efter leverans
  • Utbilda, supporta, kompetensutveckla och ge våra kunder löpande användarstöd
  • Föreslå effektiva och smarta lösningar samt informera om features och uppgraderingar
  • Aktivt förvalta kundens lösning och säkerställa fortsatt och ökat användande (kundplan, SLA-rapport, kundenkät och dyl.)
  • Observera och identifiera utvecklingsbehov och leda dessa projekt
  • Säkerställa kundnöjdhet och därmed behålla och utveckla våra kunder
Tjänsten är på heltid med placering i centrala Lund. Du rapporterar till vår Teamchef för Customer Success och arbetar i mycket nära samarbete med kollegor inom sälj, utveckling, E-Learning och implementation. Arbetet är förknippat med vissa planerade resor inom Norden, uppskattningsvis någon dag per månad, varför körkort och en privat situation som möjliggör visst resande är en förutsättning.

Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med utbildning, projektledning och kunddialog kring mjukvara/programvara. Är det system inom E-Learning, Talent Management och/eller HR ser vi det som meriterande men även relevant erfarenhet från andra verksamhetskritiska IT-system t.ex. ERP är positivt. Intresse och förståelse för hur vårt system på bästa sätt kan stödja våra kunders verksamhet är A och O för att trivas och kunna göra ett bra jobb. Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat och du trivs med att genomföra utbildningsaktiviteter och tala inför grupp. Troligen har du eftergymnasial utbildning inom HR, ekonomi, samhällsvetenskap, pedagogik eller lärarutbildning (ma/no/data).

Som person är du kommunikativ och har lätt för att bygga långsiktiga och goda relationer. Du är strukturerad, ser vad som behöver göras, kan prioritera mellan parallella projekt och är van vid att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du har förmåga att entusiasmera både kunder och medarbetare och bangar inte för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs.

Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett lönsamt, välskött och modernt bolag med högt i tak och korta beslutsvägar. Vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag, löpande kompetensutveckling och brukar (nåja någon gång ibland) träna på lunchen. Dessutom får du supertrevliga kollegor och kontorslokaler i självaste Sten Bromans gamla barndomshem. Bara det...

Kontakt och ansökan
I det här uppdraget samarbetar vi med rekryteringsföretaget ComCube. Är du intresserad och stämmer in på profilen skickar du in en personlig presentation och ditt CV på svenska där du tydligt beskriver dina erfarenheter och kompetenser inom ovanstående områden och varför du är intresserad av tjänsten. Du ska också specificera ev. erfarenhet som kan vara extra relevant för den här tjänsten. Har du några frågor beträffande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Helena
Heijmink via 070-554 03 42 alt. helena.heijmink@comcube.se eller Helena Fransson via 070-554 05 04. Vi tillämpar löpande urval. Ansök därför redan idag! Välkommen med din ansökan via denna länk:
https://comcube.varbi.com/se/what:job/jobID:266733/ Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken!

Sökord: Grade, Lund, Talanet Management, Learning Management, HR-system, Customer Success, Eftermarknad, Utbildning, Utbildare, Projektledare, Verksamhetskonsult, Lärare, Konsult

Källa:

52 dagar sedan

Sök jobb

Titta också på de här jobben:

Tillbaka till sökresultaten