In order to use the site you should be permit to use cookies by Sanoma and its partners. By continuing you agree to use cookies. More
Tillbaka till sökresultaten

Executive Koordinator

Ncc Östergötland

Affärsområde NCC Industry är en nordisk organisation specialiserad på hållbara lösningar inom asfalt, stenmaterial, grundläggning och vägbeläggning. Genom kundanpassade koncept och moderna arbetsmetoder kan vi erbjuda dig ett spännande arbete i en utvecklande miljö.

Vi söker en driven executive koordinator/assistent med mycket energi som vill supporta vår Regionchef för Beläggning Öst i hans dagliga arbete och driva frågor framåt i verksamheten.

Kort om tjänsten

Som executive koordinator hos oss erbjuds du en stor variation och bredd av arbetsuppgifter, både högt och lågt, där din huvudsakliga funktion kommer att vara att ge kvalificerat stöd till Regionchefen. Du kommer utgöra en viktig del i organisationen genom att fungera som Regionchefens förlängda arm i frågor av administrativ karaktär, projektsamordning och koordinering. Detta för att vår Regionchef vardag ska flyta på så smidigt som möjligt så att han kan koncentrera sig på strategiska frågor och övergripande ledning. Som regionens administrativa assistent är du spindeln i nätet där du arbetar proaktivt för att alltid ligga steget före.

Arbetsuppgifter

Rollen som executive koordinator innefattar en bredd av uppgifter:
  • Agera stöd åt Region Manager i uppgifter av både strategisk- och operativ karaktär.
  • Koordinering av uppgifter och aktiviteter - i alla slags frågor från praktisk till taktisk och strategisk.
  • Detaljerad planering av underaktiviteter, vem gör vad och när
  • Skapa PowerPoint-presentationer inför presentationer, ledningsgruppsmöten mm
  • Ansvarig för Sharepoint sida och internkommunikation för verksamheten
  • Stöd i kvittoredovisning, fakturor, aktivitetslista, bokningar mm
  • Medverkan i Regions Östs ledningsgrupp
  • Bearbeta material från och till engelska
  • Hantering av konfidentiell information
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Minst tre års erfarenhet av liknande uppgifter
  • Minst ett års erfarenhet av assistent i ledningsgrupp
  • Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration eller projektledning
  • Meriterande om du praktiskt hanterat stora arrangemang, konferenser eller liknande
  • Goda kunskaper i Office 365-paketet
  • Mycket goda kunskaper i tal och skrift, både på svenska och på engelska
  • Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för administration och projektsamordning som trivs i en roll där du supporterar ledande befattningshavare i organisationen. För att vara framgångsrik i den här typen av roller är du en flexibel, självständig och högpresterande problemlösare som tar sig an varierande arbetsuppgifter med en positiv och prestigelös inställning. Vidare är du bra på att prioritera, även under stressiga perioder och du levererar i tid utan att tumma på struktur och kvalitet. Du kan komma att hantera konfidentiell information vilket ställer höga krav på din integritet.

Vi ser gärna att du arbetat ett par år i en liknande roll eller rent utav har en gedigen karriär inom området bakom dig och är redo för nästa utmaning. Vidare känner du dig bekväm med att kommunicera på engelska, i såväl tal som skrift och du är en van användare av Officepaketet.

Kontakt och ansökan

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Specialist Kompetensförsörjning, Susanna Moen 0765-21 60 21. Registrera din ansökan och CV nedan, gärna så snart som möjligt eftersom urvalet görs löpande, dock senast 2019-06-15.

Källa:

96 dagar sedan

Sök jobb

Titta också på de här jobben:

Tillbaka till sökresultaten