In order to use the site you should be permit to use cookies by Sanoma and its partners. By continuing you agree to use cookies. More
Tillbaka till sökresultaten

Kundservicemedarbetare till Termidor i Nacka

Placera Personal Ab Stockholm

Termidor är ett agentur- och distributörsföretag inom kemibranschen. Produkterna består i huvudsak av olika insatsråvaror till industrin. Företaget grundades 1990 och har sitt trivsamma kontor i Nacka utanför Stockholm. Försäljningen sker huvudsakligen i Norden. Genom ett nära samarbete med välkända kemikalieproducenter i Europa, Asien och USA och med logistikföretag har Termidor byggt upp ett väl fungerande lager och distributionsnät i Skandinavien där vi erbjuder olika kundanpassade lösningar. Läs mer på www.termidor.se


Vad får du?
Vi söker för direktrekrytering till Termidor en riktigt serviceinriktad och engagerad kundservicemedarbetare. I rollen som kundservicemedarbetare får du möjlighet att arbeta i en omväxlande och spännande roll på ett företag där man trivs och stämningen är god mellan både kollegor samt övriga hyresgäster i kontorshuset. På företaget arbetar idag 8 personer och du kommer ingå i avdelningen Customer Suppport som består av 3 personer. Tjänsten är på heltid med önskad start 1/12 (viss flexibilitet finns).

Arbetsuppgifter
Du kommer att vara den sammanhållande länken mellan kund och leverantör. Det dagliga arbetet består av bland annat orderhantering, fakturering, beställning, leveransbevakning av transport samt inköp av produkter till det egna lagret eller direkt till kund. Du kommer även arbeta med produktprover mot kund och leverantör, göra uppföljningar samt kontrollera leverantörsfakturor. Tjänsten som kundservicemedarbetare är en social roll med många kontaktytor; både internt med kollegor samt via mail och telefon med både svenska och internationella kunder samt leverantörer.

Kvalifikationer
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi följande bakgrund som lämplig:
  • Tidigare erfarenhet av liknande roll
  • Förståelse för leveranskedjan; gärna internationellt
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Annat nordiskt språk är meriterande
  • God systemvana
  • Erfarenhet av Visma Business är meriterande
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad och lösningsorienterad person som är kreativ och ställer upp för dina kollegor. Som person är du glad, positiv, lojal, modig och vågar ta tag i utmanande arbetsuppgifter. Du är stresstålig, bra på att prioritera, arbetar självständigt med stor noggrannhet och tycker om att ge bästa tänkbara service.

Arbetstid/Varaktighet
Direktrekrytering/Tillsvidare
Heltid, Kontorstider (40h/v)
Start: 1/12 (eller enligt överenskommelse)

Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Välkommen med din ansökan!

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Källa:

33 dagar sedan

Sök jobb

Titta också på de här jobben:

Tillbaka till sökresultaten