In order to use the site you should be permit to use cookies by Sanoma and its partners. By continuing you agree to use cookies. More
Tillbaka till sökresultaten

Customer Service & SkyView Supervisor till Stockholm Live

Stockholm Live Stockholm

Till Stockholm Live och turistattraktionen SkyView söker vi nu en Customer Service & SkyView Supervisor. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace/Wise Professionals på initialt 7 månader med chans till fast anställning hos vår kund efter denna period. Du arbetar 37,75 timmar i veckan och det förekommer arbete på kvällar och helger enligt rullande schema. Du kommer att arbeta i Service Center i anslutning till SkyView och intill Ericsson Globe.

Ditt uppdrag
Detta är en varierande roll där du kommer att tillhöra ett team om tre Customer Service & SkyView Supervisors som tillsammans ansvarar för biljett- och souvenirförsäljningen och driften av SkyView. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av ta emot kunder och ge service, besvara och hantera kundförfrågningar samt hantera fakturor och utföra försäljningsarbete. Det ingår också att handleda och instruera inhyrda konsulter med fokus på service och merförsäljning. Utgångspunkten för ditt arbete är att sträva efter kvalitet och effektivitet i alla led. För att uppnå företagets mål krävs noggrannhet och snabbhet i kombination med en förståelse för kundens behov. En potentiell framtida kollega som har jobbat länge i samma roll beskriver att det bästa med tjänsten är teamkänslan och möjligheten att dagligen få träffa människor från olika delar av världen.

Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter som ingår i rollen:
  • Ge utomordentlig service till besökare/kunder, hantera förfrågningar och lösa uppkomna problem
  • Ansvara för biljettförsäljning, kundförfrågningar, souvenirförsäljning och driften av SkyView
  • Ta del av evenemangsinformation i syfte att hjälpa besökare/kunder med allehanda frågor samt tillhandahålla information vid behov
  • Ansvara för besökarna/kundernas trygghet och säkerhet ombord på SkyView
  • Arbeta med merförsäljning
  • Ha löpande kontakt och kommunicera med kollegor, besökare, kunder och tredjepartsleverantörer
  • Vara en ambassadör för Stockholm Live samt agera arbetsledare för timpersonal i form av att ge instruktioner om arbetsrutiner och arbetssätt inom Service Center, Skyview och biljettkassa.
Din bakgrund
Vi ser gärna att du har erfarenhet från en serviceorienterad roll sedan tidigare, exempelvis inom kundtjänst eller dylikt. Du har även god kommunikationsförmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift. Det är meriterande om du även har andra språkkunskaper. Dina personliga prestationer är viktiga men det team du arbetar i är din styrka och du har ansvar för att medverka till en positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt mellan kollegor. För att lyckas i rollen bör du vara en lösningsorienterad person som brinner för service. Du är van vid att hantera och bemöta många människor samtidigt och du har en förmåga att prioritera och behålla lugnet vid stressiga situationer.

Om Stockholm Live
Vi på Stockholm Live driver Nordens mest besökta arenor i form av Ericsson Globe, Hovet, Annexet, Tele2 Arena och Friends Arena i Solna, samt attraktionen SkyView i Johanneshov. Varje år besöker ca 3 miljoner människor våra arenor och de över 330 idrotts- och underhållningsevenemang som de gästas av. Det gör oss till den absolut största arenaoperatören i Norden. Några av Sveriges främsta idrottslag har även sin hemmaarena hos oss - Hammarby Fotboll och Djurgården Fotboll på Tele2 Arena, AIK Fotboll och Svenska Herrlandslaget i Fotboll på Friends Arena samt AIK Hockey och Djurgården Hockey på Hovet.

Stockholm Live är en del av AEG, Anschutz Entertainment Group, ett världsledande företag inom idrotts- och underhållningsevenemang, med 125 arenor och 26 000 medarbetare världen över. För mer information se www.aegworldwide.com.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Olivia Olofsson (olivia.olofsson@thepace.se) och konsultchef Stina Bylund (stina.bylund@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Källa:

157 dagar sedan

Sök jobb

Titta också på de här jobben:

Tillbaka till sökresultaten